Kundesenter


Her finner du svarene på de mest stilte spørsmålene. Dersom guiden ikke dekker dine behov ber vi deg ta kontakt med oss på mail kundeservice@gamezone.no eller telefon 38 17 83 13. Kundeservice er åpent mandag-fredag 08-16.

 

BETALING

FAKTURA

 

Her følger det med faktura sammen med varen, og du betaler først 14 dager etter mottak av din bestilling. Når du velger denne betalingsmåten blir det gjort en kredittsjekk mot ditt navn, adresse og personnummer. Personnummer blir ikke lagret hos oss, men sendes kryptert videre til www.experian.no, et av Norges største og mest seriøse kredittselskaper.

VISA/MASTERCARD

 

Her kan du velge mellom VISA og Mastercard. Kortet blir ikke belastet før ordren din sendes. Merk at når du bestiller så vil kortselskapet ditt gjøre en reservasjon som oppheves etter 3 dager. Dersom du ønsker at kortet skal belastes ved bestilling må du gi beskjed ved bestilling. Vi oppbevarer ingen kortopplysninger hos oss. Vi deler eller selger aldri din informasjon til en tredjepart, og alle opplysninger lagres i henhold til norsk lov.

PAYPAL

 

Ved bestilling med PayPal blir din konto belastet når du bekrefter bestillingen. Ønsker du ikke å bli belastet med en gang må du velge en annen betalingsmåte.

VIPPS

 

Nå tilbyr vi også Vipps som betalingsmåte hos oss. Her fungerer trekk på samme måte som med kredittkort: Vi belaster ikke kontoen din før ordren sendes, men banken din vil gjøre en reservasjon som varer i 3-5 virkedager fra dagen du legger inn bestillingen.

BESTILLING, LEVERING & RETUR

NÅR BLIR ORDREN MIN SENDT?

Ved bestilling før klokka 14 sendes ordren samme dag. Vi lagerfører normalt alle produkter. Dersom varen ikke er på lager vil det være oppgitt forventet leveringstid. Ordren sendes automatisk når den kommer inn på lager, og du blir løpende holdt oppdatert om din ordrestatus på e-post. Du kan når som helst kansellere din ordre.

HVOR ER ORDREN MIN?

 

Brevpost blir vanligvis levert dagen etter bestilling. Enkelte poststeder kan ta 2-3 dager. Større pakker sendes som servicepakke, og tar normalt 1-4 dager. Servicepakker får et sporingsnummer som du finner i sendingsbekreftelse. Du får også SMS i det pakken sendes ut og når den kan hentes på ditt lokale postkontor.

JEG VIL ENDRE PÅ MIN BESTILLING

Dersom du ønsker å gjøre endringer på din bestilling kan du kontakte oss på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon (38 17 83 13), så hjelper vi deg gjerne.

PROBLEMER MED Å HANDLE

 

Ta kontakt med vår kundeservice på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon (38 17 83 13). Før du kontakter oss anbefaler vi at du sjekker at du har siste versjon av nettleseren du benytter.

IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE

Ordrebekreftelse sendes til din registrerte e-postadresse med en gang bestillingen registreres ivårt system. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse anbefaler vi at du sjekker spamfilteret ditt før du eventuelt kontaker oss på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon 38 17 83 13.

ENDRE LEVERINGSADRESSE

 

Du kan endre leveringsadresse via "Min side". Adresse på innestående ordre endres ikke automatisk, så husk å sende e-post til kundeservice@gamezone.no slik at vi får oppdatert dette for deg.

BESTILLING TIL UTLANDET

 

Vi leverer pakker til hele verden. Land velges når man oppretter konto. Vi gjør oppmerksom på at enkelte produkter ikke kan leveres til utlandet på grunn av vekt/volum. Er du usikker på om produktet du ønsker kan leveres, ta kontakt med kundeservice.

LEVERING TIL SVALBARD

 

Momsfritak ved sending til Svalbard. Det må opprettes egen konto med landkode SVALBARD for at ordre skal bli sendt uten MVA. Er pakken over 2 kg. sendes den som servicepakke og Posten tar et Svalbardtillegg på kr. 228,- (2017)som viderefaktureres.

SPØRSMÅL OM EN BESTILLING

 

Lurer du på noe vedrørende en bestilling er du velkommen til å kontakte oss! Kundeservice er tilgjengelig alle hverdager mellom 08 og 16 på telefon 38 17 83 13. Du kan også sende oss en mail på kundeservice@gamezone.no

IKKE AVHENTEDE PAKKER

 

Uavhentede pakker belastes med et gebyr på 300,- Dersom du mot formodning ønsker å benytte angreretten på en bestilling ber vi deg gå innom postkontoret og betale returporto for å slippe gebyr.

ALDERSGRENSE

 

 

Gamezone.no har ingen aldersgrense for handel hos oss. Vi anbefaler alle under 18 år å avtale med foreldre før konto opprettes. Merk at du må være over 18 år for å kunne bestille varer med faktura.

FALSKE BESTILLINGER

 

Vi gjør oppmerksom på at svindelforsøk og identitetstyveri vil bli politianmeldt.

ANGRERETT

 

Vi tilbyr 45 dagers full returrett på alle bestillinger. Merk at alle spill kommer forseglet, og at retur kun er gyldig dersom forsegling ikke er brutt. Andre produkter kan testes. For å få godkjent retur må produktet kunne selges som nytt, og all emballasje må være uskadet.

HVORDAN

RETURNERE EN VARE?

Du trenger ikke å kontakte oss på forhånd eller fylle ut angreskjema dersom du ønsker å angre på et kjøp, men husk å legge ved kopi av faktura for identifisering. Varen må sendes med godkjent transportør som leverer til vårt lager (Posten og Bring kan benyttes). Returporto dekkes av kunde. Dersom Gamezone blir belastet for manglende returporto vil du bli etterfakturert dette beløpet.

REKLAMASJON

 

Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler kan du ta kontakt med oss på telefon 38 17 83 13, eller mail (kundeservice@gamezone.no), så ordner vi opp uten ekstra kostnad for deg. 

FRAKTKOSTNADER

 

Frakt fra kr 39,- til maks kr 99,- Veldig store pakker (over 20kg) kan ha noe høyere pris. Frakt legges til i kassen før du bekrefter din bestilling.

MIN KUNDEKONTO

JEG HUSKER IKKE PASSORDET MITT

 

Trykk på "Logg inn" og deretter "Glemt passord". Her må du skrive inn e-postadressen din kundekonto er registrert med. Brukernavn er det samme som e-posten din. Nytt passord blir sendt til deg automatisk med en gang. Dersom du ikke mottar e-post, vennligst sjekk spamfilteret ditt.

ENDRE PASSORD

 

Du kan enkelt endre passord under "Min side".

Gamezone.no behandler alle personopplysninger ifølge Lov om Personopplysninger. Kun autoriserte ansatte har tilgang til opplysninger knyttet til våre kunder. Vi kan ikke slette ordrehistorikk på grunn av regler i forhold til regnskapsføring. Alle kunder har mulighet til å kreve å få slettet sine registrerte persondata. For å gjøre dette kan du ta kontakt med oss via e-post eller telefon.

 

Om bruk av informasjonskapsler (cookies):

 

Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside. Denne informasjonen kan brukes til generell sporing av statistikk, men vi bruker det ikke til sporing av data om den som enkeltperson. Videre brukes informasjonen slik at det er mulig å opprettholde data som må huskes mellom forskjellige sidevisninger (sesjoner) og oppsett. Hvis du huker av for å huske brukernavn og passord vil dette lagres som en cookie.

 

De generelle informasjonskapslene som brukes på denne siden er:

 

- ASPXANONYMOUS: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger for ikke innloggede brukere, f.eks. handlevogn.

- ASP.NET_SessionID: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger innen en økt/sesjon, f.eks. handlevogn.

- En eller flere cookies som starter med McWeb: Inneholder oppsett og eventuelt innloggingsinformasjon dersom du som bruker har bedt om dette.

- GA.JS: Er en samling cookies som brukes av Google Analytics for å vise brukerstatistikk på nettsider. De lagrer ingen personlig informasjon og kan ikke spores tilbake til bruker. Denne informasjonen deles heller ikke med noen andre nettsider eller andre personer enn administratorer på Gamezone.no

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.