Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


Har du spørsmål finner du de fleste svarene her. Dersom guiden ikke dekker dine spørsmål håper vi du tar kontakt med oss på mail kundeservice@gamezone.no eller telefon 38 17 83 13.

 

BETALING:

 

FAKTURA:
Her følger det faktura sammen med varen og du betaler først 14 dager etter mottak av varen. Når du velger denne betalingsmåten blir det gjort en kredittsjekk mot ditt navn, adresse og personnummer. Personnummer blir ikke lagret hos oss men sendes skjult videre til www.experian.no et av norges største og mest seriøse kredittselskaper.

KORT:
Her kan du velge mellom Visa eller Mastercard. Kortet blir ikke trukket før varen sendes. Når du bestiller foretar Kortselskapet en reservasjon som fjernes etter 3 dager. Dersom du ønsker at kortet skal belastes ved bestilling, må du gi oss beskjed om dette ved å legge melding til salgsavdelingen eller sende mail til kundeservice.  Vi oppbevarer ingen kortopplysninger hos oss. Vi deler eller selger aldri din informasjon til en tredjepart og alle opplysninger lagres i henhold til norsk lov.

PAYPAL:

Ved betaling med PayPal vil din konto bli belastet med en gang du bekrefter din bestilling.

 

NÅR BLIR PAKKEN MIN SENDT?
Ved bestilling før kl. 1400 sendes varen samme dag. Vi lagerfører normalt alle produkter. Dersom varen ikke er på lager vil det være oppgitt leveringstid. Varen sendes automatisk når den kommer inn på lager og du blir løpende orientert om din ordrestatus gjennom mail. Du kan når som helst slette din ordre. Betaling blir aldri belastet før varen sendes fra vårt lager.

 
HVOR ER PAKKEN MIN?
Brevpost blir vanligvis levert dagen etter bestilling. Enkelt poststeder kan ta 2-3 dager. Større pakker sendes som servicepakke og tar normalt 2-4 dager. Servicepakker får et sporingsnummer som du finner i sendingsbekreftelsen. Har du lagt inn gyldig mobilnummer får du melding idet pakken sendes og når den kan hentes på postkontoret/post i butikk.
  
JEG VIL ENDRE PÅ MIN BESTILLING
Dersom du ønsker å gjøre endringer på din bestilling kan du ta kontakt med oss på mail (kundeservice@gamezone.no) eller telefon (38178313), så hjelper vi deg gjerne.
 

PROBLEMER MED Å HANDLE

Ta kontakt med kundeservice@gamezone.no tlf. 38 17 83 13 så hjelper vi deg gjerne. Før du ringer anbefaler vi deg å sjekke at du har siste versjon av nettleseren.
 
JEG HUSKER IKKE PASSORDET MITT!
Trykk på ”Logg inn” knappen, og deretter på ”Glemt passord”. Her må du skrive inn e-postadressen din kundekonto hos oss er registrert med. Brukernavn er det samme som eposten din. Nytt passord blir automatisk sendt til din epostadresse innen kort tid.
 
ENDRE PASSORD
Du kan enkelt endre ditt passord under "Min Side".
 

ENDRE ADRESSE

Husk å sende mail til kundeservice@gamezone.no slik at vi kan oppdatere  adressen på ordre som ennå ikke er sendt.

 
JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE!
Ordrebekreftelse blir sendt til deg så snart bestillingen har gått igjennom systemet vårt. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse anbefaler vi deg å sjekke spamfilteret før du kontakter oss tlf. 38178313.
 
KAN JEG BESTILLE TIL UTLANDET?
Vi leverer pakker til hele verden. Land velges når man registrerer konto på gamezone.no. Dersom du har en allerede eksisterende konto registrert med norsk adresse, og ønsker å endre til utenlandsk adresse, ta kontakt med oss på telefon telefon 38 17 83 13. Du kan også sende oss en mail på kundeservice@gamezone.no. Vi gjør oppmerksom på at enkelte produkter ikke kan leveres til utlandet på grunn av vekt/volum. Er du usikker på om ditt produkt kan leveres, ta kontakt med kundeservice.
 
Svalbard: Momsfritak eksisterer men Posten tar 198 kr ekstra pr pakke over 2 kg. og dette viderefaktureres..
 
HAR DU SPØRSMÅL VEDRØRENDE EN BESTILLING?
Lurer du på noe vedrørende en vare? Da er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss! Kundeservice er tilgjengelig alle virkedager mellom 08:00 og 16:00 på telefon 38 17 83 13. Du kan også sende oss en mail på kundeservice@gamezone.no.
 
IKKE AVHENTEDE PAKKER
Uavhentede pakker belastes med kr. 300,-. Dersom du ber Posten sende den i retur betaler du bare returporto. .

ALDERSGRENSE
Gamezone.no har ingen aldersgrense for å handle hos oss. Vi anbefaler alle under 18 år å avtale med foreldre før konto opprettes. 
 
FALSKE BESTILLINGER
Vi gjør oppmerksom på at svindelforsøk og identitetstyverier vil bli politianmeldt.
 
ANGRERETT/RETUR
Om du ønsker å returnere et produkt du har kjøpt hos oss har du 45 dagers full returrett. Alle spill kommer forseglet og retur gjelder bare dersom forsegling ikke er brutt. På andre produkter kan produket testes. For å få godkjent retur må produktet kunne selges som nytt og all emballasje må være uskadet.  Du trenger ikke å kontakte oss på forhånd dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen, men husk å legge ved kopi av faktura. Varen må sendes med godkjent transportør som leverer vårt lager. Posten og Bring kan brukes. Returporto dekkes av kunden. Dersom Gamezone blir belastet for manglende returporto vil du bli fakturert for dette i ettertid.
 
REKLAMASJON
Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler kan du ta kontakt med oss på telefon 38 17 83 13 eller mail kundeservice@gamezone.no, så ordner vi opp uten kostnad for deg.

 

FRAKTKOSTNADER


Frakt fra kr 39,- til maks kr. 99,-.  Veldig store pakker (over 20 kg.)kan ha noe høyere pris.

Frakten legges til i kassen før du bekrefter din bestilling.
 

Gamezone.no er lokalisert i Kristiansand og eies av Gamezone AS, foretaksnummer 986273018. Alle varer sendes fra vårt lager i Kristiansand.

 

INFORMASJON OM COOKIES:

Gamezone.no behandler alle personopplysninger ifølge Lov om Personopplysninger. Kun autoriserte ansatte har tilgang til opplysninger knyttet til våre kunder. Vi kan ikke slette ordrehistorikk på grunn av regler i forhold til regnskapsføring. Alle kunder har mulighet til å kreve å få slettet sine registrerte persondata. For å gjøre dette kan du ta kontakt med oss via e-post eller telefon.

 

Om bruk av informasjonskapsler (cookies):

 

Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside. Denne informasjonen kan brukes til generell sporing av statistikk, men vi bruker det ikke til sporing av data om deg som enkeltperson. Videre brukes informasjonen slik at det er mulig å opprettholde data som må huskes mellom forskjellige sidevisninger (sesjoner) og oppsett. Hvis du huker av for å huske brukernavn og passord, vil dette lagres i en informasjonskapsel (cookie).

 

De generelle informasjonskapslene som brukes på denne siden er:

 

- ASPXANONYMOUS: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger for ikke innloggede brukere, f.eks. handlevogn.

- ASP.NET_SessionId: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger innen en økt/sesjon, f.eks. handlevogn.

- En eller flere cookies som starter med McWeb: Inneholder oppsett og eventuelt innloggingsinformasjon dersom du som bruker har bedt om dette.

- GA.JS: Er en samling cookies som brukes av Google Analytics for å vise brukerstatistikk på nettsider. De lagrer ingen personlig informasjon og kan ikke spores tilbake til bruker. Denne informasjonen deles heller ikke med noen andre nettsider eller andre personer enn administratorer på Gamezone.no