Kundesenter


Her finner du svarene på de mest stilte spørsmålene. Dersom guiden ikke dekker dine behov ber vi deg ta kontakt med oss på mail kundeservice@gamezone.no eller telefon 38 17 83 13. Kundeservice er åpent mandag-fredag 09-15.

 

BETALING

FAKTURA

 

Her følger det med faktura sammen med varen, og du betaler først 14 dager etter mottak av din bestilling. Når du velger denne betalingsmåten blir det gjort en kredittsjekk mot ditt navn, adresse og personnummer.  www.experian.no

EHF FAKTURA

OFFENTLIG SEKTOR

Vi tilbyr EHF faktura til alle offentlige virksomheter i Norge. Fyll inn foretaksnummer og navn/adresse til enheten som skal ha varene. Resten ordner vi. Er det noe du lurer på er det bare å sende mail når du har sendt bestillingen eller ringe oss mellom 0900 - 1500 på tlf. 38178313. EHF faktura har et gebyr på kr. 40,-+mva.

VIPPS/VISA/MASTERCARD

 

Pengene blir belastet den dagen varen sendes, Har du bestilt en vare som kommer senere gjøres det en reservasjon. Pengene blir tilgjengelig på konto igjen etter 3-5 dager og trukket først når varen sendes. Dersom du ønsker at kortet skal belastes ved bestilling kan du legge melding om dette i din bestilling. Vi oppbevarer ingen kortopplysninger hos oss. Vi deler eller selger aldri din informasjon til en tredjepart, og alle opplysninger lagres i henhold til norsk lov.

VARE SOM IKKE ER PÅ LAGER

 

Dersom du bestiller en vare som ikke er på lager blir det lagt en reservasjon og varen sendes så snart den kommer på lager. Vi tar forbehold om at det kan bli endringer i leveringstid og pris. Ordren kan også bli slettet dersom det viser seg at det ikke lenger er mulig å skaffe varen. Du blir løpende holdt orientert om endringer i leveringstid og kan når som helst gjøre endringer eller slette din ordre.

 

 

BESTILLING, LEVERING & RETUR

NÅR BLIR ORDRE SENDT?

 

Ved bestilling før klokka 14 sendes ordren samme dag. Vi lagerfører normalt alle produkter. Dersom varen ikke er på lager vil det være oppgitt forventet leveringstid. Ordren sendes automatisk når den kommer inn på lager, og du blir løpende holdt oppdatert om din ordrestatus på e-post. Du kan når som helst kansellere din ordre.

FRAKT

 

Vi sender med PostNord. Frakt fra kr 39,- til maks kr 99,- Veldig store pakker (over 20kg) kan ha noe høyere pris. Fraktkostnad legges automatisk til i kassen før du bekrefter din bestilling. Ønskes varen sendt som bedrift dør til dør må det opplyses i bestillingen eller ved å kontakte 38178313. Bedriftspakker har egne fraktsatser. 

HVOR ER ORDREN MIN?

 

Alle sendinger fra Gamezone sendes med sporing. Pakker over 0,5 kg. sendes med MyPack, og leveres til ditt lokale utleveringssted. Mindre sendinger leveres rett i postkassen. Du får også SMS i det pakken sendes ut og når den er levert.

LEVERINGSTID

 

I Sør- og Midt-Norge er normal leveringstid 1-2 virkedager. Ellers i landet er leveringstiden 1-5 virkedager. Som mottaker blir du varslet når pakken blir levert, uavhengig av om pakken kommer hjem til deg eller til ditt nærmeste utleveringssted.

JEG VIL ENDRE PÅ MIN BESTILLING

Dersom du ønsker å gjøre endringer på din bestilling kan du kontakte oss på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon (38 17 83 13), så hjelper vi deg gjerne. Har du fått sendingsbekreftelse er det dessverre ikke mulig å gjøre endringer på bestillingen.

PROBLEMER MED Å HANDLE

 

Ta kontakt med vår kundeservice på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon 38 17 83 13. .

IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE

Ordrebekreftelse sendes til din registrerte e-postadresse med en gang bestillingen registreres i vårt system. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse anbefaler vi at du sjekker spamfilteret ditt før du eventuelt kontaker oss på e-post (kundeservice@gamezone.no) eller telefon 38 17 83 13.

ENDRE LEVERINGSADRESSE

 

Du kan endre leveringsadresse via "Min side". Har du eldre ordre liggende inne må du også sende mail til

kundeservice@gamezone.no slik at vi får oppdatert adressen på disse.

LEVERING TIL SVALBARD

 

Ordre til Svalbard må sendes på mail til kundeservice@gamezone.no. Pakken sendes som MyPack og blir belastet med PostNord frakt/Svalbardtillegg (500-1000,-).Det er momsfritak ved sending til Svalbard.

SHIPPING ABROAD

 

At the moment we do not offer international shipping.

 

For øyeblikket tilbyr vi dessverre ikke levering utenfor Norge.

SPØRSMÅL OM EN BESTILLING

Lurer du på noe vedrørende en bestilling er du velkommen til å kontakte oss! Kundeservice er tilgjengelig alle hverdager mellom 09 og 15 på telefon 38 17 83 13. Du kan også sende oss en mail på kundeservice@gamezone.no

IKKE AVHENTEDE PAKKER

 

Uavhentede pakker belastes med et gebyr på 300,- Vi anbefaler derfor at du oppsøker utleveringssted og sender pakken i retur - så slipper du gebyret..

ALDERSGRENSE

 

Gamezone.no har ingen aldersgrense for handel hos oss. Ønsker du å betale varen etter mottak må du være over 18 for å søke om kreditt

ANGRERETT

 

Vi tilbyr 45 dagers full returrett på alle bestillinger. Merk at alle spill kommer forseglet, og at retur kun er gyldig dersom forsegling ikke er brutt. Andre produkter kan testes. For å få godkjent retur må produktet kunne selges som nytt, og all emballasje må være uskadet.

HVORDAN

RETURNERE EN VARE?

Retur sendes med Posten til GAMEZONE.NO, Skibåsen 20A, 4636 Kr.sand. Legg ved kopi av faktura for identifisering. Returporto dekkes av kunde. Dersom Gamezone blir belastet for manglende returporto vil du bli etterfakturert dette beløpet.

REKLAMASJON

 

Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler kan du ta kontakt med oss på telefon 38 17 83 13, eller mail (kundeservice@gamezone.no), så ordner vi opp uten ekstra kostnad for deg. 

MIN KUNDEKONTO

JEG HUSKER IKKE PASSORDET

 

Trykk på "Logg inn" og deretter "Glemt passord". Her må du skrive inn e-postadressen din. Brukernavn er det samme som e-posten din. Nytt passord blir sendt automatisk med en gang. Har du ikke mottatt nytt passord inne 1 minutt må du sjekke ditt spamfilter og eventuelt hvitvaske GAMEZONE.NO dersom du tidligere har fjenet oss fra din mail-liste.

ENDRE PASSORD

 

Du kan enkelt endre passord under "Min side".

Gamezone.no behandler alle personopplysninger ifølge Lov om Personopplysninger. Kun autoriserte ansatte har tilgang til opplysninger knyttet til våre kunder. Alle kunder har mulighet til å kreve å få slettet sine registrerte persondata. For å gjøre dette kan du ta kontakt med oss via e-post eller telefon.

Vi kan ikke slette ordrehistorikk på grunn av norsk lov i forhold til regnskapsføring.

 

Om bruk av informasjonskapsler (cookies):

 

Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside. Denne informasjonen kan brukes til generell sporing av statistikk, men vi bruker det ikke til sporing av data om den som enkeltperson. Videre brukes informasjonen slik at det er mulig å opprettholde data som må huskes mellom forskjellige sidevisninger (sesjoner) og oppsett. Hvis du huker av for å huske brukernavn og passord vil dette lagres som en cookie.

 

De generelle informasjonskapslene som brukes på denne siden er:

 

- ASPXANONYMOUS: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger for ikke innloggede brukere, f.eks. handlevogn.

- ASP.NET_SessionID: Brukes for å opprettholde informasjon mellom sidevisninger innen en økt/sesjon, f.eks. handlevogn.

- En eller flere cookies som starter med McWeb: Inneholder oppsett og eventuelt innloggingsinformasjon dersom du som bruker har bedt om dette.

- GA.JS: Er en samling cookies som brukes av Google Analytics for å vise brukerstatistikk på nettsider. De lagrer ingen personlig informasjon og kan ikke spores tilbake til bruker. Denne informasjonen deles heller ikke med noen andre nettsider eller andre personer enn administratorer på Gamezone.no

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.