Legion of Dawn Edition + pre-order bonus

Varenr: 139359
699,-
-+
Antall på lager: 3

Kjøp Anthem Legion of Dawn Edition til Xbox One og få følgende:

• Legion of Dawn Ranger-rustningpakke og legendarisk våpen: Bli med vennene dine til Anthems verden med en tilpasset Ranger-eksodrakt og -våpen med Legion of Dawn-tema - forløperfraksjonen til Freelancers
  • Founders-spillerbanner: Et banner som markerer deg som en av de første spillerne i Anthem

Anthem til Xbox One inviterer deg med på et actionrollespill basert på samarbeid, satt til en ny og mystisk verden fra BioWare og EA. . En skyggefraksjon truer menneskeheten i en verden forlatt av gudene. Det eneste som står mellom disse skurkene og den eldgamle teknologien de søker er Freelancers.

Bli med opptil tre andre spillere og sett sammen høyteknologiske, håndlagde og kraftige eksodrakter. Utforsk dype ruiner, kjemp mot dødelige fiender og finn utenomjordiske gjenstander. Du og Javelin-eksodrakten din blir sterkere for hvert oppdrag. Kjemp mot truslene i en verden som er i stadig endring. Gå sammen for å beseire ondskapen. Seire som én.

• Individuelle helter går sammen for å seire som én: Anthems sjel er en tilkoblet, sosial opplevelse. Bli med opptil tre andre spillere på samarbeidsbaserte eventyr, som belønner både lagarbeid og individuelle ferdigheter. Hver spillers valg av Javelin-eksodrakt påvirker deres individuelle bidrag og gruppens strategiske rolle. Dra ut sammen på ekspedisjon, eller få hjelp fra venner til å utføre en vanskelig kontrakt. Mens du utforsker verdenen vil du møte unike og minneverdige karakterer i en gripende historie. Sømløs og intelligent partnerformidling sørger for at du raskt og enkelt finner andre spillere å dra på eventyr med.
  • Velg fra et arsenal av tilpassbare eksodrakter: Hver gang du drar ut i verden som en Freelancer åpner du samlingen din og velger en kraftig Javelin-eksodrakt – rustninger utformet for å gi piloten utrolige offensive og defensive evner. Beveg deg i utrolig hastighet, fly over landet eller dykk ned i dypet. Mens du spiller vil du kontinuerlig få muligheten til å videreutvikle evnene dine som Javelin-pilot, og eksodraktens kamp- og reiseevner.
  • Personaliser Javelinen din for å vise frem prestasjonene dine: Javelin-draktene – og medfølgende utstyr og våpen – kan skreddersys og personaliseres. Mens du går opp i rang og beseirer kraftige fiender, samler du bytte og når milepæler i spillet, noe som låser opp utrolige personaliseringsalternativer som gjør Javelinen om til et vitnesbyrd om dine evner og prestasjoner.
  • Utforsk en verden som er i stadig endring og full av fare og mystikk: Anthem visuelt spektakulære, utviklende og åpne verden er levert av EAs Frostbite™-spillmotor og byr på uforutsigbare forhold og lunefulle fiender. Som en direktetjeneste endres og vokser Anthem med tiden – og introduserer slik nye historier, utfordringer og omveltende hendelser. Denne verdenen er både vakker og dødelig – og vil sette de strategiske ferdighetene dine på prøve med hver nye ekspedisjon du drar ut på med Freelancer-gruppen din.

Utgivelsesdato: 22. februar 2019