Sony Platinum Wireless Headset PS4

Varenr: 130346
1 648,-
-+
Antall på lager: 3

Sony Platinum Wireless Headset til PS4 er det offisielle PS4-headsettet fra Sony, og gir deg førsteklasses spillyd. Plasser deg selv i sentrum av spillene med forbedret 7.1 virtuell surroundlyd og 3D-lydteknologi som gjør at du føler handlingen fra alle vinkler.

• Forbedret virtuell surroundlyd: Oppdag forbedret virtuell 7.1 virtuell surroundlyd i alle PS4-spill - drevet av 3D-lydteknologi og drivere på 50mm som gir en utrolig lydklarhet og lyddimensjon. Få et konkurransefortrinn ved å registrere hvert skritt fiendene dine tar, og bli oppslukt av fyldig lyd med et lydbilde i flere lag.
  • 3D-lyd: Gå dypere inn i eventyrene, og bli oppslukt av glimrende objektbasert lyd med hodesettets 3D-lydmodus. Kompatible spill får en helt ny dimensjon med lyden over, under, foran og bak deg mens du spiller, noe som plasserer deg midt i handlingen.
  • Spillyd: Oppdag hvordan spill skal høres ut, med en rekke tilpassede lydmodi som er skapt av spillutviklere for å gi en unik og skreddersydd lydopplevelse utformet for individuelle spill. Diskuter taktikk i spill, planlegg ditt neste angrep, eller bare chat med venner med krystallklar lyd med den skjulte støyreduserende mikrofonen. Spill lenger takket være utvidet levetid for hodesettets oppladbare batteri.

(1)

Dogsther 18.03.2018 Innpakning: **** Klassisk blå/hvit Sony gaming innpakning, med hard svart pappaktig materiale inni. Kvalitetsfølelse og design: *** Får litt "billig plastikk" følelse. Headsettet er stort og klumpete. Ergonomi: **** Gode myke puter, som tetter bra, og det er god plass til ørene. Sitter litt stramt, etter min mening, noe jeg merker når det brukes lenge om gangen. Knappene er veldig tynne og litt vanskelige å kjenne, med unntak av, av/på knappen som er utstyrt med en tagg. Blir fort en vanesak. Tilkobling: ***** Plugg and play! Kan ikke bli enklere. Mikrofon: *** Klar og tydelig, men fanger opp gjengir veldig støy fra omgivelsene rundt. Lydkvalitet: ** Kvaliteten på lyden ikke bra. Headsettet mister kontroll straks man begynner å få litt volum på lyden. og blir svært anstrengende å lytte til. Låter ikke bra på film og musikk, hvor man gjerne vil ha litt trøkk i lyden. Gaming lyd: ***** Det er her Sony har lagt pengene. Kanalseparasjonen fungerer fantastisk. Du får en stor detaljert 3D lyd hvor det utrolig lett å høre nøyaktig hvor lyden kommer i fra. I spill som Fortnite, Rainbow Six, COD, osv, hvor du har behov for å retningsbestemme lyd, får du her et stort fortrinn. Konklusjon: **** Er du ute etter et rimelig gaming headset, og ikke er avhengig av å ha høy lyd, er dette en solid innertier. Er du opptatt av god lydkvalitet, vil spille høyt og ha noe som funker til andre ting enn gaming, så styr unna. Dette er lagd for gaming, så jeg mener at til det formålet, så er det mye for pengene. Bra jobbet av Sony!