Star Wars Jedi Fallen Order PS4

Varenr: 138267
598,-
-+
Forventet til lager 13.11.2019

Forhåndsbestill Star Wars Jedi: Fallen Order til PS4 og få unikt kosmetisk utstyr til lyssverdet og droiden din.

Et intergalaktisk eventyr venter på deg i Star Wars Jedi: Fallen Order til PS4, et nytt tredjepersonsactionspill fra Respawn Entertainment. I dette historiedrevne solospillet tar du på deg rollen som en jedi-padawan som så vidt har unnsluppet utrensnkningene i Ordre 66 etter hendelsene i Episode 3: Sithene tar hevn. Du har som mål å bygge opp jediordenen igjen og må fullføre treningen, utvikle nye egenskaper basert på Kraften og mestre lyssverdet, samtidig som du sørger for å være ett seg foran Imperiet og deres nådeløse inkvisisjon.

Mens du trener for å mestre ferdighetene dine, deltar du i filmaktige kamper der du bruker lyssverd og Kraften, på samme måte som i Star Wars-filmene. Du må angripe fiendene strategisk og vurdere styrker og svakheter mens du bruker det du har lært i jeditreningen, for å overvinne motstanderne og løse mysteriene du står overfor.

Star Wars-fans vil kjenne igjen steder, våpen, utstyr og fiender, men du vil også møte nye figurer, dra til nye steder og støte på skapninger, droider og fiender som er nye i Star Wars-universet. Som en del av denne autentiske Star Wars-historien, reiser du til en galakse som nylig har blitt erobret av Imperiet. Som jedihelt på flukt må du kjempe for å overleve mens du utforsker mysteriene til en utdødd sivilisasjon i forsøket på å bygge opp igjen restene av jediordenen mens Imperiet prøver å utslette alt som har med jediene å gjøre.

• Filmaktige kamper – I Jedi: Fallen Order lever du ut fantasien om å bli en jedi gjennom et innovativt lyssverdsystem med slag, parering og unnahopping kombinert med egenskaper basert på Kraften for å overvinne hindringer du støter på. Kampsystemet er enkelt å sette seg inn i, men krever trening å mestre, og du får etter hvert nye krefter og egenskaper.
  • En ny jedihistorie - Som en tidligere padawan på flukt fra Imperiet må du fullføre treningen før Imperiets inkvisisjon finner ut om planen din om å gjenopplive jediordenen. Med hjelp av en tidligere jediridder, en kranglete pilot og en fryktløs droide må du flykte fra det onde Imperiet i et historiedrevet eventyr. Utforsk og overvinn en lang rekke utfordringer med kamp, utforskning og problemløsing.
  • Galaksen venter - Du reiser til eldgamle skoger, forblåste knauser og jungler med ukjente skapninger i Jedi: Fallen Order. Og du kan velge når du vil dra hvor. Etter hvert som du låser opp nye krefter og egenskaper, får du muligheter til å reise rundt på nye måter og bruke Kraften til å forbedre måten du utforsker på. Men vær rask, for Imperiet er hakk i hæl og fast bestemt på å utslette alle rester av jediordenen.

Utgivelsesdato: 15. november 2019