Inkludert Bayonetta 1

Varenr: 134499
548,-
-+
Antall på lager: 2

Bayonetta 2 til Nintendo Switch. I denne pakken får du også med det originale Bayonetta(kode for å laste ned).

I denne klimatiske oppfølgeren til det kritikerroste actionspillet Bayonetta vil du sitte på stolkanten fra start til slutt. Spillet er fullstappet med vakre mellomsekvenser, og kampene er mer spennende enn noensinne! Kjemp på toppen av et jetfly mens det svever gjennom en by. Mål kreftene mot en gigantisk engel (som har en pisk som arm) på taket til et lyntog. Og ta til himmels i en kamp mot et demonisk monster samtidig som du jobber deg mot toppen av en skyskraper.

Bayonetta har overtaket på fiendene, nå utstyrt med nye våpen, ferdigheter, manøvere og torturangrep. Og i bytte mot magipoeng kan hun fyre opp en ny ferdighet kalt Umbra Climax for å påkalle demoniske monstre som deiser ut mektige angrep. Du kan velge mellom to spillestiler. Normal Mode representerer den tekniske kontrollen som er unik i Bayonetta, et kritikerrost kontrolloppsett som fans av det forrige spillet elsker og som alle fans av actionspill vil nyte. Automatic Mode gir deg derimot en mer bekvem spillestil og passer godt til de som ikke er vant til actionspill eller bare er på utkikk etter en ny vri på handlingen. Spillere kan her bruke pekeskjermkontrollen til Wii U GamePad for å enkelt manipulere Bayonetta mens hun beveger seg, angriper og unngår fiender.

Bayonettas gamle venn og felles Umbra Witch, Jeanne, dukker opp i spillet for å assistere Bayonetta i form av kombinasjonsangrep som leverer intens smerte til fiendene. Du kan også ta handlingen av tv-skjermen og nyte Off-TV Play med skjermen på Wii U GamePad. Nye våpen som Kafka, en bue med giftige piler, Rakshasa, et par vakre katana-sverd, og den gigantiske, rifleinspirerte ljåen Chernob og åpner opp nye kampmuligheter.

Slå deg sammen med en venn i Tag Climax, en online samarbeidsmodus for to spillere. Når du spiller online kan du satse Halos, spillets valuta som du får når du beseirer fiender, og vinne en enda større sum dersom du klarer å bevise at du er bedre enn partneren din. Halos kan byttes mot nye teknikker, redskaper og alternative våpenvariasjoner. Hvert kapittel avsluttes med en medaljeutdeling, og jo flinkere du er, desto flottere medalje får du. Klarer du å få Pure Platinum på alle nivåene? I Tag Climax kan du blant annet spille som Bayonetta, Jeanne og Rodin.

Utgivelsesdato: 16. februar 2018