Anmeldelser skrevet av Sunny

Sunny29.12.2022Upassende?
D&D Figur Icons Firbolg Druid MaleIcons of the Realm Premium FiguresKonge figur! Passet perfekt til min character
Sunny03.12.2019Upassende?
Mario Kart 8 Deluxe Switchmario Kart 8 delux skuffer IKKE. En av de mest underholdende spillene innen Mario tema. Her kan du konkurrere, samarbeide, eller sloss mot hverandre. Utrolige underholdende for barn og ikke minst voksene. Skulle nesten tror at voksenen syntes dette er mer artig en barna, nesten. Har du Switch så anbefaler jeg denne hvis ikke til noen som har switch som gave. Du vil virkelig ikke angre!!!
Sunny02.09.2019Upassende?
RPG Dice Hit Location D12 30mm Sort/hvitDette er en fantastisk terning. Denne har brukt når spillere failure på attack ( får en 1'er på terningen ved et angrep). samtidig som jeg også bruker denne når folk Critter og dreper et monster. Det er random og setter en artig rollespil aspekt i fortellingen. Også er den også stor så det er ekstra artig å rulle den.
Sunny06.03.2018Upassende?
D&D Adventure Grid 63cm x 59cmSammenbrettbar spillflate med 2 siderDenne fikk jeg i gave fra mine spillere. Denne er ypperlig for meg som er DM (Dungeon Master) til å vise frem slagmarka når vi spiller. Det som gjør denne utrolig digg å ha er at du har to sider. Den ene er mer for natur/skog bakgrunn og den andre er mer for cave/hule/dungeon. I tillegg til det så kan du bruke watermark pen (som du også får kjøpt her inne tror jeg) til å tegne på brettet og det kan lett fjernes/viskes vekk med hånda eller klutt uten å legge igjen noe spor. Bare vær obs på at denne er lagd av "papp/papir" så du burde ta vare på den og når du bretter at du ikke bretter feil vei for da kan du ødelegge den litt. Det er vel det eneste minuset med produktet ellers er den super å ha og jeg kunne ikke tenkt meg å hatt en spill kveld uten nå som jeg har brukt det såpass mange ganger.
Sunny06.03.2018Upassende?
Eldritch Horror BrettspillEn av mine favoritt co-op brettspill. Her kan mann være mange spillere ( opp til 8). Mann kan forskjellige characters (eller få dem tildelt randomly) med unike egenskaper som mann kan bruke i spillet. Spillet i seg selv er utfordrende og den er random så hver spillkveld med denne er ikke det samme. veldig artig teanwork spill. Det er expansionpack til det her der du kan utvide "verden" du er i som gir deg igjen en variasjon av utvalg og muligheter. Digger du co-op kan jeg garantere at denne kommer du til å like.
Sunny06.03.2018Upassende?
D&D Rules Players HandbookDungeons & DragonsDette er en must have bok hvis du skal spille D&D 5th Edition som en spiller. 5th Ed er veldig grei satt opp slik at mann trenger ikke alle bøkene når mann er en spiller. Boka har de vanlige reglene, rasene, klassene, utstyr, spells etc.