Anmeldelser skrevet av Fernando Simoni

Wingspan Oceania ExpansionUtvidelse til Wingspan 2nd EditionFin utvidelse til et veldig bra spill. Jeg kunne gitt 5 stjerner, men det blir 5, kanskje fordi nektar som joker kan oppleves som for bra. Hvis du liker Wing Span, må du bare kjøpe denne utvidelsen. Kapisc?
Viticulture Metal Lira Coins - 72 stkJeg kjøpte disse myntene laget av metall for å erstatte pappmynter. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt! Anbefales!
Splendor Marvel BrettspillEt morsomt spill. Forskjellem mellom det vanlige Splendor og Splendor Marvel er Avengerkortene. Den første spiller som får samlet tre Avengerkort, får the Avengers Assemble Tile. Dette ligner på Catans Største Riddermakt, siden samme mekanisme blir brukt her (hvis en spiller samler mer Avengerkort enn den som har fått the Avengers Assemble Tile, så skal the Avenger Assemle Tile gis til denne spilleren). The Avengers Assenble Tile er verdt tre seierspoeng. En annen morsom ting av dette spillet er man må tilfredstille et krav for å vinne: minst 16 poeng, minst et kort per hver farge og et grønt token, som man får når man kjøper et tredje nivås kort. Jeg anbefaler dette spillet til alle de som liker Splendor. En fortdel med dette spillet er at min eldste sønn, nå ti år gammel, vil spille det på grunn av de flotte Marvelkarakterene! Ciao belli. Fer
Ticket to Ride Map Coll 6.5 PolandUtvidelse til Ticket to RideTicket To Ride Poland er ikke en scneario som jeg ville anbefale. Kartet er veldig trangt og reglene gjør spillet veldig ubalansert. Man mister lysten til å spille etter noen få runder.