Anmeldelser skrevet av Joakim Mathisen

Flamme Rouge Brettspill - NorskEt perfekt familiespill som er lett å lære og passer til alle aldre!
Memoir 44 BrettspillDet perfekte spillet for de som er interessert i andre verdenskrig. Her kan man utkjempe kjente kamper ved hjelp av enkle regler og flotte minityrfigurer. Hver eneste runde av Memoir 44 er viktig og du føler virkelig at når en bataljon dør er det din feil. Hovedsaklig på grunn av måten du aktiverer troppene dine på gjennom kort. Dette fører til at noen grupper ikke får aktivert seg, men heller må bli stående å håpe på det beste. Spillet tilbyr utrolig stor variasjon og utvidelsene til spillet gir deg ennå mer. Hvis du trenger et spill som kan spilles med to stykker lover jeg deg at dette spillet gir deg flere titalls timer med underholdning!
Meeple Circus BrettspillEt veldig morsomt familiespill som passer til alle aldre. Spillet er lett å lære og inneholder mye variasjon pluss en dose strategi. Dette er et spill alle burde ha i sin samling!
Carcassonne Brettspill - NorskGrunnspillet m/ Elven & Biskopen Exp.Carcassonne er det perfekte familie spillet. Det er lett å lære, men inkluderer fortsatt mye strategi. Spillets artwork er flott gjort og bidrar til spillets til tema. Anbefales på det sterkeste.
War of the Ring Brettspill2nd editionWar of the ring er et fantastisk strategispill for to spillere. Du spiller enten som the free people som prøver å få the fellowship til Mordor. Eller så spiller du som Sauron som kontrollerer en gigantisk arme og prøver å finne ringen. Spillet er litt komplisert, men etter du har lært deg reglene, får du en utrolig spillopplevelse. Spillet er Ringenes herre i en boks, så hvis du liker Ringenes herre er dette spillet noe for deg. Anbefales på det sterkeste!