Star Wars Battlefront 2 PS4

Varenr: 131394
198,-
-+
Antall på lager: 4

Star Wars Battlefront 2 til PS4. Legg ut på en endeløs Star Wars™-opplevelse fylt med action i den bestselgende Star Wars HD-spillserien gjennom tidene.

Kjemp deg gjennom bølger av fiender i Starkiller-basen med kraften til lyssabelen din. Storm gjennom jungelen ved den skjulte opprørerbasen på Yavin 4 med de andre soldatene, med ildkraft fra AT-ST-er. Still opp X-wing-skvadronen din for et angrep på en gigantisk First Order Star Destroyer i verdensrommet. Eller klatre i gradene som den nye Star Wars-helten Iden, en elitesoldat for Imperial, og utforsk en følelsesmessig og gripende enkeltspillerhistorie som strekker seg over tretti år.

Opplev de fantastiske Star Wars-flerspillerkartene i alle tre æraer: forløperen, den klassiske og den nye trilogien. Tilpass og oppgrader heltene, starfighterne eller soldatene med unike evner, for å være så effektiv som mulig i kamp. Ri på tauntauner eller ta kontroll over stridsvogner og speeders. Skyt ned Star Destroyers på størrelse med byer og bruk kraften til å bevise at du er verdig mot ikoniske figurer som Kylo Ren, Darth Maul eller Han Solo. Du er del i en spillopplevelse som er inspirert av 30 år med tidløse Star Wars-filmer.

Du kan bli mesteren i din egen Star Wars-helts reise.

• En ny helt, en historie enda ikke fortalt: Ta over en elitesoldat, som er like dødelig på bakken som i verdensrommet, i en emosjonelt gripende ny Star Wars™-kampanje, som strekker seg over 30 år og bygger broer mellom hendelser mellom filmene Star Wars™: Return of the Jedi™ og Star Wars™: The Force Awakens™.
  • Det ultimate Star Wars-slagmarken: Et Star Wars-flerspillerunivers med uovertruffen variasjon og bredde, der opptil 40 spillere kjemper som legendariske helter, soldater som er identiske til æraen, og et enormt utvalg kjøretøyer på land og i luften. Kampene herjer i hele galaksen!
  • Romkamp i galaktisk skala: Romkampene har blitt utformet for Star Wars™ Battlefront™ II helt fra bunnen av, med særegen håndtering, fantastiske våpen og mange tilpasningsalternativer. Slutt deg til skvadronen din og fly mellom asteroidefelter, til Imperial-flyhavner og ta knekken på enorme moderskip som pilot i legendariske starfighters. De massive luftkampene kan inkludere opptil 24 spillere og 40 skip styrt av AI-en.
  • Bedre sammen: Slå deg sammen med en venn i sofaen og spill offline med delt skjerm (Kun PS4 og Xbox One). Få belønninger, tilpass soldatene og heltene, og ta med deg oppgraderingene når du spiller flerspiller online.
  • Mestre helten din: Ikke bare en ikonisk helt, men din helt. Mestre rollen din med tilpassbar figurprogresjon. Oppgrader evner som er unike for hver helt, soldatklasse og starfighter. Bruk disse evnene til å tilpasse og endre figurens krefter, enten som dødelige aktiv effekter du bruker på motstanderne, hjelpsomme statusøkninger, eller taktiske assistanse, for å motvirke motstandernes trekk på slagmarken.

Utgivelsesdato: 17. november 2017