Batman Arkham Collection PS4

Varenr: 141840
448,-
-+
Forventet til lager 04.09.2019

Batman Arkham Collection til PS4 er en samlepakke som inkluderer alle de tre spillene i Arham-serien: Arkham Asylum, Arkham City og Arkham Knight.

• Batman: Arkham Asylum: Batman: Arkham Asylum eksponerer spillerne for et unikt, mørkt og stemningsfullt eventyr som tar dem med inn i dypet av Arkham Asylum –Gothams psykiatriske sykehus for sinnssyke kriminelle. Spillerne får bevege seg i skyggene, skape frykt blant fiendene og konfrontere The Joker og Gotham Citys mest berømte skurker som har tatt over asylet. Ved hjelp av Batmans mange dingser og evner blir spillerne usynlige rovdyr og må prøve å stanse den sinnssyke planen til The Joker. Originalhistorien i Batman: Arkham Asylum er skrevet eksklusivt for spillet av den berømte Batman-forfatteren og femdobbelte Emmy-prisvinneren Paul Dini, som også står bak sesong 1 av Lost og Batman: The Animated Series.
  • Batman: Arkham City: Man unnslipper ikke Arkham City … det viltvoksende superfengselet i hjertet av Gotham City, hjemmet til de mest voldelige forbryterne og beryktede superskurkene. Med livene til uskyldige på spill, er det kun én mann som kan redde dem og bringe rettferdighet til gatene i Gotham City … Batman.
  • Batman: Arkham Knight: I Batman: Arkham Knight, den eksplosive finalen i Arkham-serien, står Batman ovenfor den ultimate trusselen mot byen han har sverget å beskytte. Også inkludert er de PlayStation-eksklusive Scarecrow Nightmare-oppdragene, hvor Gotham blir offer for Scarecrows fryktgift som forandrer den berømte byen til et forskrudd, djevelsk mareritt.

Utgivelsesdato: 6. september 2019