Varenr: 138852
398,-
-+
Forventet til lager 19.12.2018

Garantert levering før jul - bestill innen 19. desember

Bli med Nate og Hailey Anne på et episk eventyr i Yo-Kai Watch 3 til Nintendo 3DS, hvor de må utforske vakre steder, bli venn med rampete Yo-kai og etterforske mystiske hendelser.

Spillets handling begynner med at faren til Nate får tilbud om en ny jobb som tvinger familien til å forlate Springdale og flytte til byen St. Peanutsburg i BBQ. Nate erstatter sin ødelagte Yo-kai Watch med en ny modell kalt Yo-kai Watch Model U, og deretter tar det ikke lang tid før han oppdager en rekke nye mysterier som må løses i den nye byen. En dag kommer nemlig to FBY-agenter, den hysteriske duoen Blunder og Folly, og banker på Nates dør. De vil gjerne vite om han har sett en ufo som nylig har krasjlandet i området. Nate kan ikke hjelpe dem, men setter ut på et eventyr sammen med vennene sine, Whisper og Jibanyan, for å løse mysteriet. På veien vil de selvsagt støte på mange plagsomme, vennlige og merkelige Yo-kai.

Samtidig skjer det ting i Springdale. Hailey Anne Thomas drømmer om å bli detektiv, men kanskje får hun litt mer enn hun hadde ønsket seg når en mystisk stemme overtaler henne til å kjøpe en Yo-kai Watch Model U. Det viser seg at stemmen tilhører en Yo-kai som heter Usapyon, og sammen bestemmer de seg for å åpne et detektivbyrå i Springdale. For akkurat som i St. Peanutsburg, så begynner det å skje mystiske saker i Springdale.

Hvorfor har det oppstått så mye mystisk aktivitet i Springdale og St. Peanutsburg i det siste, og hvordan har det seg at både Nate og Hailey Anne har fått tilgang til den nye Yo-kai Watch-modellen? Nate og Hailey Anne må begi seg ut på hvert sitt eventyr for å løse mysteriene i hjembyene sine, og etter hvert kommer de til å oppdage en felles skjebne.

I tillegg til hovedoppdragene i spillet kan du også fordype deg i mange, spennende sideoppdrag ved å hjelpe de lokale innbyggerne. Kanskje vil du til og med få en fin belønning for strevet. Spillet byr også på en rekke minispill og utfordringer, som blant annet rafting i BBQ og å finne skattekart som vil lede til skjulte skatter.

Kampsystemet i Yo-kai Watch 3 er det mest spennende og taktiske hittil i serien. Du må tenke og reagere raskt for å lykkes, for det finnes mange alternativ når du skal plassere dine Yo-kai. Du kan for eksempel plassere dine Yo-kai ved siden av hverandre for å utløse såkalte Linking-effekter, noe som vil resultere i mektige kombinasjonsangrep. Det finnes mange forskjellige kombinasjoner, så eksperimenter med forskjellige Yo-kai for å finne det perfekte laget.

Det finnes også en flerspillermodus i Yo-kai Watch 3, som gjør at du kan teste dine Yo-kai mot andre spillers Yo-kai. Prøv deg på dueller i spillmodusene Local Battle, Friend Battle og ‘Merican Dream Battles. I ‘Merican Dream Battles kan du velge mellom Casual Battle, som ikke har noen regler, og Official Rank Battle, der du kjemper om poeng. Du kan også bytte Yo-kai via StreetPass og medaljer via Wi-Fi.

Alle som liker katten Jibanyan kan bruke kreativiteten sin i Build-a-Nyan, hvor du kan designe din egen Yo-kai-katt og gi den et navn, endre fargen og mye mer.

De som eier tidligere spill i serien, som YO-KAI WATCH® 2: Bony Spirits, Fleshy Souls og Psychic Specters, samt YO-KAI WATCH BLASTERS™: Red Cat Corps og White Dog Squad, kan også lenke dem til YO-KAI WATCH® 3 for å låse opp ekstra innhold.

Utgivelsesdato: 7. desember 2018