Xia Legends of a Drift Brettspill

Varenr: 126387
1 098,-
-+
Antall på lager: 1

Xia Legends of a Drift System Brettspill er et romeventyr for 3-5 spillere, der hver spiller starter som en liten og håpefull kaptein for et lite romskip. Spillerne flyr skipene sine gjennom en stor åpen verden, fullfører forskjellige oppdrag, utforsker nye områder og kjemper mot andre romskip. Naviger gjennom farlige omgivelser, driv gruvedrift, bergingsarbeid, eller handle med verdifull last. Kapteinene slåss mot hverandre for titler, rikdom og, viktigst av alt, berømmelse.

Den spilleren som er flinkest til å tilpasse seg, ta risiko og være kreativ vil bli den som rager høyest av alle og blir en legende.

- Lag ditt eget romskip: Hver spiller begynner spillet ved å velge og tilpasse et Tier 1 romskip. Invester alle pengene dine i motorer og bli en rask, men sårbar, utforsker. Bruk alt på missiler og se andre spillere flykte i skrekk, eller spar pengene for å investere i og selge gods senere i spillet. Eller kanskje du heller vil fordele alt ut på litt av hvert og få et allsidig valg? Det er du som bestemmer i Xia.
- Tenk hurtig: Målet med Xia er å bli den mest berømte kapteinen. Fullfør ulike oppdrag, slå andre skip i kamp, kjøp større skip, selg last, få titler og vinn Fame Points. De beste kapteinene klarer å tilpasse seg omgivelsene, velge raske og gode løsninger og forandre planene ved behov. Hvis du er flink til å tenke raskt vil du lykkes godt i Xia!
- Mange spillemåter: Det morsomste aspektet ved Xia er at hvert spill vil være forskjellig. Det er ikke noen spesielle spilleregler for hvordan man skal spille. Du kan velge å være en fredelig handelsmann, en fryktet pirat, en arbeider, utforsker eller mye annet. Spillbrettet er tilfeldig satt opp hver gang du spiller. Spillerne kan velge å ikke utforske noe som helst, og kun ha et lite område å slåss på, eller utforske alle de 19 områdene for et gigantisk spillområde. Det er opp til dere!

Xia Legends of a Drift System inkluderer følgende:
- 21 malte Starship miniatyrer
- Et fullt modulært spillbrett med 21 unike Sector Tiles